Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Toimitusehdot

Yleistä

Laroona Oy 0882959-3, myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.2.2022 alkaen. Voimme muuttaa toimitusetoja yksipuolisesti tarvittaessa, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotevalikoimamme on vaihtuva ja osa myytävistä tuotteista on uniikkeja käsityöläistuotteita, joita on saavilla vain yksi kappale. Tarvittaessa saatavilla on lisätietoja ja lisäkuvia tuotteista, joita voit pyytää sähköpostilla. Pyrimme kasvattamaan tuotevalikoimaamme jatkuvasti asiakkaiden toivomaan suuntaan, kunnioitamma kuitenkin samalla omaa pyrkimystämme painottaa valikoimassa mahdollisimman paljon kotimaista käsityötä ja kotimaisia materiaaleja.

Tilaaminen ja toimituskulut

Toimituskulut lisätään ostosten loppusummaan ja ne riippuvat ostosten loppusummasta, toimituksen painosta ja valitusta toimitustavasta. Voit valita toimitustavaksesi pienille tuotteille kirjeen ja isommille pakettilähetyksen, joko Postin tai Matkahuollon kautta.

Kirje 3,90 euroa

Postipaketti 7,90 euroa

Poikkeavat toimitusmaksut ilmoitamme tuotteen esittely- ja tilaussivulla (koskien isoja ja painavia tuotteita)

Voit myös valita toimitustavaksi noudon, jolloin tilaus noudetaan toimipaikastamme, jotka sijaitsevat Riihimäellä ja Turengissa. Meillä ei ole erillistä myymälää. Tilauksia on mahdollista noutaa myös sovituista tapahtumista. Otathan näissä tilanteissa aina yhteyttä ensin meihin, jotta voimme varmistaa että nouto on mahdollista kyseisenä aikana.

Maksaminen ja maksutavat

Maksaminen tapahtuu Klarna Checkoutin avulla. Palvelu on helppo ja turvallinen tapa maksaa netissä. Vaihtoehtoina ovat Klarna lasku, Klarna tili tai verkkopankkimaksu (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia). Käyttämällä Klarna Checkout-palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra Sationsgaten 61, 11343 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksuun liittyvä kysymyksiä, pyydämme ottamaan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh: 09-42599771 ark. klo 9-18 tai asiakaspalvelu@klarna.fi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa. Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Toimitusaika

Postitamme tilaukset viimeistään 3-5 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottaimesta, Pyrimme kuitenkin aina postittamaan mahdollisimman pian, jopa samana (arki) päivänä. Jos tilauksellasi on kiire, voit mainita sen tilausta tehdessäsi lisätietoja-kentässä, niin teemme parhaamme.

Peruutusoikeus, palausehdot ja vialliset tuotteet

Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottaimesta. Huomioithan kuitenkin, että tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus, vaan perimme siitä meille aiheutuneet kulut. Peruutusoikeus ei koske asiakkan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta.

Täytä myös tilausta tehdessäsi huolellisesti omat puhelinnumero, osoite- ja muut yhteystietosi, sillä niissä oleva virhe ei oikeuta maksuttomaan palautukseen.

Jos toimittamamme tuote on virheellinen, otathan yhteyttä viipymättä tuotteen palautusta varten! Kuitenki viimeistään 14 päivän kuluessa. Vaihdamme viallisen tuotteet uusiin mahdollisuuksien mukaan, mutta koska osa tuotteistamme on uniikkeja, ei vaihtoehtoista tuotetta aina ole saatavilla. Tällöin asiakkaalle palautetaan rahat tuotteesta, kun olemme vastaanottaneet ja todenneet sen vialliseksi. Jos saamasi toimituksen paketti on vioittunut, otathan yhteyttä paketin toimittajaan (posti, matkahuoto, ym.) ja ilmoitat myös meille, niin olemme tietoisia tilanteesta.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi alla olevaan sähköpostiimme tai palautettavan tavaran mukana toimitamallasi kirjallisella ilmoituksella. Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.

Jos kauppa perutaa, tavara on palautetta viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautososoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannuskset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi, yhteystietosi, lähetyslistasta kopion sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palutamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

Palautusosoitteemme:

Laroona Oy, Korkokuja 3, 14200 Turenki

Asiakaspalvelu

Autamme mielellämme kaikessa mieltäsi askarruttavassa. Jos asia koskee ongelmatilanteita, otathan yhteyttä mahdollisimman nopeasti, jotta saamme tilanteen hoidettua nopeimmalla ja helpoimmalla mahdollisella tavalla.

laroona1@gmail.com

044-531 3364